Oppmuntring i snøværet!

Våknet opp i dag tidlig at vinteren hadde slått til igjen!! Er det mulig?? Kjenner nå at jeg er litt lei av snø, slaps og glatte fortau og gleder meg til vår med sol og behagelig tempratur.
Men et lyspunkt var det, for i dag skulle jeg kjøpe en gave til meg selv, uten at det var grunn for det! Gaven er CD'en til CC Cowboys som kom ut i dag. Har fått sangen "Kanskje du behøver noen" på hjernen og måtte derfor bare kjøpe albumet, som jeg har hørt igjennom en gang allerede. Og den er bra altså!!
I tillegg startet Mamuttsalget også, og jeg måtte selvsagt kjøpe noen bøker også. Tre bøker "Balansekunst", "Se meg Medusa" og "Vinter i Madrid" ble det.
Så selv om det var irriterende med dårlig vær i morges, så ble jo dette en strålende dag! :-)

Kommentarer

  1. Hei du !!
    Nei, så artig!! Ja, det har blitt så populæert med blogging... Det er moro da. Nesten bare positivt, tror jeg;-)
    Må ta en tur på mamuttsalg jeg også, tor jeg. Veldig mye bra der ute. Akkurat ferdig med den første Stieg Larsson. Bra, men tok litt tid før det ble noe "action" !!
    Ha en fin kveld videre!
    Kristin

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri