Blomster

Å gå en tur i Botanisk Hage i Oslo er noe av det beste jeg vet om sommeren. Det er jo så mange fine blomster i all verdens farger der da. Men så har jeg sett på diverse blogger den siste uken at det allerede nå blomstret i Botanisk Hage, så da måtte jeg ta meg en tur i går.



For som en kan se var det knallblå himmel og strålende vær i går, mensi dag er det litt sol men aller mest skyer. Derfor har jeg en innedag i dag med huslige sysler som å pusse vinduer, vaske gulv og stryke klær blant annet...noe som er litt kjedelig men nødvendig:-)

Kommentarer

  1. Det er så fint i Botanisk hage nå! Nøkkerosetulipanene du har tatt bilde av er en av mine favoritter. Jeg liker så godt vannliljer/nøkkeroser, og disse tulipanene ligner jo faktisk. Den som hadde hatt hage...

    SvarSlett
  2. Er enig i at vannliljer er kjempefine! Men min favorittblomst om våren er liljekonvall, men det ser jeg ikke så ofte her... Ja, det hadde vært kjekt med hage, men enn så lenge må jeg nok gå i Botanisk Hage :-)

    SvarSlett
  3. vakre bilder i en herlig tid...

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri