Min dag i dag!

Jeg har vært på Vei og Anleggsmessa i dag. Sitter på kontor til vanlig, men når det er messe så er jeg med og jobber i caféen vår. Og da stekes det vaffler og serveres kaffe til våre kunder. Og jeg kjenner det i føttene når jeg har stått i nesten åtte timer, det er en forskjell i forhold til å sitte foran PC'en :-) Men morsomt er det lell!
Tre vaffeljern må til!
Og de kan velge mellom bringebærsyltetøy eller jordbærsyltetøy i tillegg til smør :-)
Tre kaffetraktere går hele dagen, det er bare å fylle på vann. Mye kjekkere enn fire Moccamastere som vi har hatt før.
Og her er ei maskin som er på messa, og en slik maskin har jeg kjørt! Ikke dårlig vel?

Kommentarer

  1. Mmmmm, nå fikk jeg lyst på vafler. Det er noe av det beste jeg vet! Har du seriøst kjørt den store maskinen? Wow, jeg er imponert ;-)

    SvarSlett
  2. Vafler er godt en sjelden gang, synes jeg. Men selvsagt det blir noen i løpet av en dag :-) Ja, men god hjelp fra en fra fabrikken kjørte jeg en så stor maskin. Men å grave er ikke gøy, for det er så vanskelig.., men det er moro å kjøre/belte den.

    SvarSlett
  3. Ååå, vafler! Jeg er så fantastisk glad i vafler. Min favoritt :-)

    SvarSlett
  4. Vafler er godt i små doser, ikke når man har stekt nesten 140 liter på to dager...:-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri