En liten bloggtørke...

Har hatt en liten bloggtørke (til meg å være), men nå måtte jeg vise frem hva jeg kjøpte da jeg fikk ferienger på konto. Jeg skal snart gå Rondane på langs, og i den anledning må jeg ha vindtett bukse og jakke, må vet jo aldri hva slags vær en får :-)

Så jeg kjøpte denne jakken en Mckinley Akron jakke i lilla selvsagt! Den likte jeg veldig godt! Og kan bruke den ellers også, ved regntunge dager.


Også kjøpte jeg denne Bergans Breheim buksen også. Den var veldig god og behagelig å ha på, så den blir nok god på turen. Men den kommer jeg nok ikke til å bruke til dagligdags altså! :-)

Dette kjøpte jeg på Intersport hvor service var utrolig god. Først gikk jeg inn på Stormberg, men der var de mer opptatt av PC'en, mulig det var fotball-VM, enn å hjelpe en kunde som faktisk skulle handle litt!

Men nå skal jeg slappe av med kaffen og lese videre i "Francis Meyers lidenskap". En bok som forøvrig er veldig god! Og i kveld må jeg jo se på fotballkampen mellom England og Algerie.

Kommentarer

  1. Deilig med litt nye klær! Jeg liker jakken veldig godt (den er jo lilla:-).

    Jeg har vært å kjøpt meg fem nye bøker som jeg gleder meg til å lese. Håper på litt sol så jeg kan sitte ute og kose meg:-)

    God helg!

    SvarSlett
  2. Finfine klær! Du blir litt av et scoop for kjekke karer i Rondane i sommer. ;-)

    Klem

    SvarSlett
  3. Likte den lilla jakken din veldig godt.... :O) Denne kan man fint bruke når høststormene setter inn også... :O)

    Hørtes ut som en spennende rute... ;O)

    God helg!

    SvarSlett
  4. Hei.Kjempe fin bokse og jakke.Ha en riktig fin tur med de fine klærne.Kjekt å få kjøpe seg noe i ny og ne.Ha en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  5. Den jakken var skikkelig fin. Kos deg videre med Langelands bok :)

    SvarSlett
  6. Tøffe klær, lekker farge på jakka! Takk for boktips, kjekt å ha med seg inn i sommerferien! : ) Ha ei flott helg!

    Klem Hilde

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri