søndag 20. juni 2010

Trekning av give-away'en er foretatt

I denne skakke heklekorga, brettet jeg navne-lapper og rotet rundt og plukket opp et navn, nemlig Solgunn, som har en fin bokblogg det er verdt å sjekke. Hun har sendte positive tøffel-vibber hele uka, og det var nok det som gjorde utslaget!
Her står de på stuegulvet mitt - klar til å bli sendt til Alta. Fremdeles med avispapir i, men det er for å holde formen på tøflene.
Her har tøflene fått soler også, slik at de er mer slitesterke. Det er alltid det siste jeg gjør fordi det er så kjedelig...:-)
Vil takke alle som var med på give-away'en, det har vært gøy. Så får jeg håpe de faller i smak hos vinneren!

2 kommentarer:

  1. Yeah - positive tøffelvibber fungerer virkelig! Tusen hjertelig takk, adresse sendes nå :-)

    SvarSlett
  2. I dag kom de i posten til meg -), de er nydelige og passer perfekt! Takk takk takk :-)

    SvarSlett

Du er så lys av Tore Renberg

Da har jeg lest "Du er så lys" av Tore Renberg og dette er vel den boken jeg likte minst av de tre som er nominert til Bokblogge...