Ting jeg "måtte" ha :-)

Den siste måneden har jeg kjøpt tre ting som jeg bare "måtte" ha, men er de så nødvendige? Pytt, pytt, jeg synes jeg har gjort noen gode kjøp og er strålende fornøyd :-) I dag kjøpte jeg denne strikkeboken "Julekuler" av Arne & Carlos. Skal prøve med på en julekule i løpet av morgendagen. Og så måtte jeg kjøpe riktig farger på kulene også.
På Bokklubbens butikk fant jeg dette bok-omslaget i skinn. Jeg liker å bevare bøkene mine, og tar alltid av omslaget før jeg tar den med i vesken. Men nå har jeg et fint omslag i tillegg.
Og så var den noen som gjorde meg oppmerksom på den nye strikkebutikken på Majorstua, Tjorven & Friends. Og der hadde de en kjekk liten boks som jeg kunne "arkivere" rundpinnene mine i, helt enkelt.

Kommentarer

  1. Hei.Det var virkelig lurt med å ha strikkepinner i.Mine ligger nede i en kårg så da er det å lete å finne i rette strikkepinne.Den boka så virkelig fin ut.Nydelig bokomslag.Kjempe fint for deg som leser så mange bøker.Ønsker deg en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  2. Har Arne og Carlos oppskrift på engler også? Jeg har kjøpt garn til et "flamenco"-skjerf. Ler! Lurer på om jeg syns det er brukandes i Norge ...

    SvarSlett
  3. Utrolig hvor mye som lages og som vi ikke visste vi hadde bruk for....

    SvarSlett
  4. Hei..., ser du har fått tak i boken du også! Tror disse strikkede julekulene kommer til å være førjulsvinterens farsott... :O)

    Leser at du har vært på Tjorven..., det er min yndlingsbutikk når det gjelder garn. Er alltid innom der når jeg er i Oslo. Var faktisk en liten tur der på torsdag! Men det er da ikke en ny butikk, den har da vært der i mange år. Men de har åpnet en søm butikk i nabobygget, den er ny!

    Ønsker deg en strikkende(julekuler) flott søndag

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri