Grønt er skjønt :-)

Judiths blogg så er det et grønt som er fargen i "Strikk i farger", og siden grønn er en av mine absolutte favorittfarger så har det blitt en del prosjekter i grønt!
I fjor strikket jeg denne lua i Eskimo, den er i bruk nå :-)
Denne vesken strikket jeg også i Eskimo, for mange år siden, og ble tovet i to-tre omganger.
Og disse vottene med fingerløyse har jeg strikket mange av, de aller fleste i svart med hvitt. Skulle egentlig strikke svart med grønt, men så startet jeg med grønt og da var feilen gjort...
Et pannebånd jeg strikket i påska, tror det er i Alaska. Veldig varmt og godt!
Også er det pulsvotter og skjert i samme mønster. Pulsvottene er ferdige men skjerfet har jeg allerede rekt opp en gang, men nå er jeg på gang igjen :-)
Og så er det VM genseren jeg strikket for 14 år siden. Liker mønsteret veldig godt, men det har kommet på noen kaffe flekker i løpet av disse årene. Nå skjønner jeg ikke at jeg klarte å strikke så tunge strikketøy, men på den tiden gikk det unna gitt! :-)

Kommentarer

  1. Å, det hørtes koselig ut! Håper du finner deg en fin favoritt!
    :D:D:D

    SvarSlett
  2. Heisan!
    Masse fine produkter i fine grønnfarger! Pulsvarmerne og skjerfet ser lekkert ut!

    Kos at du vil være med på min give away! Takk for koselig hilsen! : )

    Ha en flott kveld!

    - Hilde

    SvarSlett
  3. Mye fint i grønt ;-) Veska var lekker.

    SvarSlett
  4. Hei.Kjempe fine ting du har strikket.Mange fine grønn farger.Er ikke så gla i skarp grønn men veldig fine grønn farger det dær..Ha en riktig fin Mandagskveld.Klem fra Bodil..

    SvarSlett
  5. så fin blogg du har, du gro, marias venn!
    det hvite mannehodet skremmer vettet av meg forresten - hvor i all verden får man tak i slike hoder!? (jeg vil egentlig ikke vite det, bare gjøre et poeng ut av at det er skummelt og rart:-)

    SvarSlett
  6. Så mye lekkert i grønt du har strikket! Elsker grønt jeg også, det er en farge man aldri går lei av:)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri