Sitges og Barcelona - noen glimt fra fin ferie

En uke i Sitges og Barcelona med ei god venninne og hennes sønn - det gjør underverker når høsten setter inn her i Norge! :-)Jeg måtte selvsagt innom den velkjente kirken til Antoni Gaudi - som skal stå ferdig en gang...
Fin mosaikk i kirken.
Også denne bygningen i Barcelona er et av Gaudis verk.
Inngangs-partiet til Park Güell som er tegnet av Gaudi.
Og vi spiste Tapas selvsagt, til og med her hvor de hadde "home-maid" Tapas :-)
I den lille byen Sitges gikk vi en park med fine statuer.
Trappa opp til kirken i Sitges - et veldig fint lys.
Og her er Groskro på murkanten :-)
Veldig fint lys den siste kvelden jeg var der!
Og kirken om kvelden.

Kommentarer

  1. Nydelige bilder, og velkommen tilbake til gamlelandet! Når det gjelder fotografering kan jeg fortelle deg at de eneste bildene som ble bra fra den kvelden på litteraturhuset var de to bildene jeg tok av deg. De bildene jeg tok nede i kjelleren var så dårlige at jeg fikk antydning til latterkrampe da jeg kom på hotellrommet på kvelden og skulle se igjennom materialet. Men men, jeg hadde jo tross alt ikke satt meg inn i det kameraet. - "speilrefleks, næ, det trur æ no ikke at d e" - litt morsomt.....

    SvarSlett
  2. Solgunn: Takk for det! Du må sette deg inn i det kameraet til en annen gang, det er så mye morsomt en kan ha ved å knipse i vei - det er jo bare å slette etterpå :-) Men at bildene av meg ble bra er vel ikke helt riktig, jeg husker at jeg blunket..., blir automatisk slik med blits for meg.

    Vibeke: Takk for det! :-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri