Flere julekuler og en julegris

Flere julekuler er blitt strikket, siden det var cupfinale på søndag og juleverksted i går, da går pinnene fort :-) Denne var litt vanskelig å strikke siden det er gulltråd, men fikk det til på et vis, og jeg er fornøyd.
Her er siste dagers produksjon, langt mer fornøyd da jeg brukte rød som bunnfarge.
Og jeg synes de er dekorative, men det er denne julegrisen, som ei veldig god venninne av meg har strikket også.
Grisen heter Knut og er veldig søt, ser nesten litt trist ut med litt hengende ører.

Kommentarer

  1. Flott kule-samling!
    Jeg synes det ser ut som Knut trives godt i selskap med julekulene. Han er nok litt bekymret for at han kanskje ender opp som ribbe, derav det litt triste uttrykket...

    SvarSlett
  2. Helt sant det, Knut trives sammen med julekulene, men henger allikevel litt med hodet :-)

    SvarSlett
  3. Hei.Kjempe fine kuler og gris.Kjempe fine til jul.Ønsker deg en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri