To barneluer.

To barneluer er strikket og sendt opp til noen søte unger på Hedmarken :-) Jeg begynte med den jeg fant oppskrift på, en Pacman-lue til gutten på bloggen til Majas hobbykrok.
Garnet jeg strikket i var i Freestyle, et veldig mykt og godt garn, og det gikk fort.
Til jenta strikket jeg en i rosa med hjerter. Oppskriften var i utgangspunktet det samme, for jeg la opp samme antall masker, men møsteret ble annerledes og derfor også lengden.
Og luene ble tatt godt i mot og de vil nok varme kalde ører til vinteren :-)

Kommentarer

  1. Fineste luene i hele verden, vi er så heldige! (er det blomsterpotter de står på forresten?) :D Klem, Tonje

    SvarSlett
  2. Så hyggelig at dere likte luene, det er stas for meg vet du :-)

    Luene står på en blomstervase, for jeg kunne ikke bruke modellen, den ville ha gjort luene for vid :-)

    Klem

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri