Trenger jeg nye tøfler?


Trenger jeg nye tøfler?? Disse har jo bare vært så gode, og jeg klarer ikke å kaste dem...Jeg burde ha stoppet dem, jeg ser jo det, men så tenker jeg, det er jo ingen som ser det, og så bruker jeg dem mer og mer og til slutt har de blitt sånn.


Men da er det bare å finne frem alle de forskjellige pinnene jeg bruker, og sette i gang igjen:-)

Her er en tøffel ferdig, med avispapir:-)

Under her er en som er ferdigtovet, sammen med en som er bare ferdigstrikket. Ser ikke ut som om den skal passe på en fot i 39/40 str.:-) Litt "grell" solefarge på den som akkurat er strikket ferdig, men når jeg får sydd på en vadmel lignende sole, så er det jo ingen som ser det!!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri