Bølgeteppe

Mora til ei god venninne av meg ga meg denne kurven. Tok den selvsagt i bruk med en gang og fyllte den med Finullgarn som jeg kjøpte til et teppe jeg skulle strikke i fjor. Men siden jeg nå har lært å hekle så rekte jeg opp og begynte med et bølgeteppe.

Har fyllt på med tre farger av Senjagarn som jeg kjøpte på Nille. De fire fargene jeg hadde var litt mørke, så det kunne fort bli et litt dystert teppe.



Så langt har jeg altså kommet. Tror dette kommer til å ta litt lenger tid enn det andre teppet. Nå går det tross alt mot lysere tider:-)
Nærbilde av teppet!

Kommentarer

  1. Det der teppet er så fint!!
    Er ganske sikker på at du må lære meg det så snart påakehønene er ferdige :-)

    SvarSlett
  2. Ja, det blir fint! Og det er jo så lett også. Men jeg gleder meg til å se de påskeharene altså, de syntes jeg var artig! :-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri