Nålpute og påske

Har surfet rundt på nettet og på bloggen "vibbedille" fant jeg en oppskrift som jeg prøvde. Og resultatet ble da ganske bra, ikke perfekt, men det kan jeg jobbe med:-)Garnet er restegarn etter noe bomullsgarn jeg kjøpte på Bogerud for å hekle grytelapper. Starten på påskehøner. Den grønne er sydd sammen i ryggen :-)
Her er de ferdige, jeg kaller de Lisbeth og Mikael, selv om det egentlig er påskehøner...:-) Lisbeth er gul med lilla "kam", som ble litt slamsete..., men hun måtte bli litt pønkete.Her er mine påskekyllinger som jeg lagde for mange år siden, de ser ikke helt ut som kyllinger, men legger en godviljen til så kan en vel kanskje se det :-) Synes det passer bra at de passer på Harry Hole i påska :-)

Kommentarer

  1. Hei
    Så tøff disse hanene/høner, eller hva det nå er... :-)
    I dag er været fint, ja direkte superfint!! Så det er som det bruker her på møre vet du, en dag av hver..
    Ha en fin dag!
    K

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri