Motown Nights

Dette er Jackson 5, de som jeg forbinder aller mest med Motown records. Jeg var på Edderkoppen Teater sammen med kollegaer i går og så denne forestillingen, Mototwn Nights, og det var veldig bra.

Men det startet dårlig. Det hele var over en halvtime forsinket på grunn av et tidligere show, noe som gjorde publikum litt irriterte. Men når det startet og da med "Dancing in the street", så var det bra!

Det var de mest kjente sangene til Stevie Wonder, The Supremes, Lionel Richie og Marvin Gaye blant annet som ble fremført. Og det svingte skikkelig da Marianne Antonsen, Trine Rein, Noora Noor, Knut Anders Sørum og Marvin Charles tro til! Forøvrig ble jeg litt overrasket over Trine Rein, for hun var blitt blond og jeg kjente henne ikke igjen.

Det som jeg ikke ble imponert over er dialogen i mellom sangene, det var stivt og kunstig. Men de er vel først og fremst sangere og ikke komikere.

Kommentarer

  1. Hei.Så heldig dere er nede i Oslo som har murligheten til å gå på Teater å få se og høre så mye fint.Jeg å kunne å tenkt meg av og til når det går en del musikkaler og brae teater stykker men det er så langt å reise så det blir aldrig.Iser når det går Musikaler nede i Oslo er så gla i musikk og sang...Ha en riktig fin helg.Klem fra Bodil...

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri