It's Complicated

2010 startet med et kinobesøk for min del, og 1.nyttårsdag er en god dag og gå på kino faktisk.

Den filmen jeg såg var "It's complicated" med Meryl Streep i hovedrollen, og Alec Baldwin og Steve Martin som gode motspillere. Meryl Streep er en dame i femtiårene med suksess i jobben, tre voksne barn og en mann hun har vært skilt fra i ti år. Han forlot henne for en yngre kvinne... Og på eksamens avslutingen til sønnen så innleder Meryl Streep, litt mot sin vilje (ihvertfall i starten), et forhold til sin fraskilte mann. Men i tillegg flørter hun med arkitekten som skal hjelpe til med å bygge et tilbygg på eiendommen hennes.

Filmen's historie var ikke all verden, det må jeg si med en gang. Men Meryl Streep er jo bare helt fantastisk. Hun er filmen alene synes jeg, i tillegg til hennes tilkomne svigersønn. De to hadde så mye komikk og god kjemi gjennom hele filmen.

Det var i hvertfall mye latter og fliring på Colloseum i går, og filmen er god underholdning på kalde dager.

Kommentarer

  1. Gleder meg til å se den,men så treg kinogjenger som jeg er ,ender jeg vel opp med denne på en videokveld til sommeren ....

    SvarSlett
  2. Må få sett denne ja! Passer den til å se sammen med kjæresten tror du? Eller er det mer damefilm kanskje;)

    SvarSlett
  3. Hei.Ja den filmen kunne jeg virkelig ha tenkt meg å sett.Elsker Meryl Streep er så flink til å spille å så behagelig vesen.Kjempe flink.Ønsker deg en riktig fin helg i det nye året.Klem fra Bodil..

    SvarSlett
  4. Jeg har kjempe lyst til å se den filmen. Og du - jeg har ikke lest Det femte barnet, men hørt at den er veldig annerledes enn andre ting Lessing har skrevet. Jeg tror kanskje ikke den er representativ for forfatterskapet hennes. Men jeg skal lese den også...en gang. Godt nyttår!

    SvarSlett
  5. Denne har jeg lyst til å se, rett og slett fordi Meryl Streep er en fantastisk god skuespiller :)

    Godt nytt år til deg også! :)

    SvarSlett
  6. Godt nyttår!

    Meryl Streep er jo helt fantastisk. Hun var jo også hele filmen i Mamma Mia synes jeg :-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri