Langs Akerselva 10.01.10

Jeg elsker å ta bilder, men liker ikke å lese manualer..., så når jeg nå endelig har kjøpt et speilrefleks-kamera for en bonus jeg fikk i romjulen så måtte jeg bare ut en tur i det fine været i dag. Så knipser jeg i vei og lærer meg kamera-funksjonene på den måten :-)
Jeg startet ved Mølla, og gikk ned til Jakobs kirke, så det ble en kort tur, men lang nok i kulden. Kanskje litt mange bilder, men jeg syntes det ble mange fine, og vinterbilder er jo bare kjempe-pent. Bare så synd det er kaldt å være ute og ta de, men det gjelder å kle seg godt! :-)

Kommentarer

  1. Nydelig i Oslo i dag, ser jeg. Likte spesielt godtbenken full av snø men med tydelige merker av at noen hadde sittet på den oppi all snøen. ;-)

    Mindre snø hos oss. Men nå kryper kvikksølvet oppover og da kommer nok snøen også. Fint for oss som ønsker oss bedre forhold i Vassfjellet!

    SvarSlett
  2. Hei.Gratulerer med nytt fotoaparat.Nydelige bilder.Ønsker deg en riktig fin Søndagskveld.Klem fra Bodil..

    SvarSlett
  3. Gratulerer med nytt leketøy!!!Bildene ble jo knallfine!
    janne

    SvarSlett
  4. Hehe, det er et bra område å ta bilder det der. Husker at jeg gikk dit i vinterkulda og tok masse prøvebilder sist jeg kjøpte meg kamera! Forøvrig har jeg akkurat samme forhold som deg til bruksanvisninger...

    SvarSlett
  5. Var akkurat nok bilder spør du meg! ;)
    Veldig fint!
    Hvilket kamera bruker du?:)

    SvarSlett
  6. Så flink du er! Både med motiver, utsnitt og lys. Det kameraet får du nok mye glede av. Bare vent til våren!

    SvarSlett
  7. Hei Gro!
    Fikk høre om bloggen din fra Berit, og har vært inne i dag og sett på påskehønene du har strikka/tova. Jeg starta produksjon av påskehøner i jula, og tenker å lage noen fram til april :) Fine bilder du har tatt.

    Vinterlig hilsen fra Kjersti i nå litt mildere Trondheim

    SvarSlett
  8. Løvinnen: det er et Sony a330 speilrefleks. Visstnok et som kom for å konkurrere med Canon 450 D som jeg planla å kjøpe.

    Kjersti: så hyggelig å høre fra deg, og artig at mine venninner forteller om bloggen min. Påskehøner er en artig ting å strikke og tove i allefall, siden det er et lite håndarbeid som en blir fort ferdig med :-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri