Sminkepung lagd av Ingrid Riddervold og fine lys!

Siden denne sminkepungen ligger i vesken mesteparten av tiden så har jeg glemt å vise den. Men denne fikk jeg til jul av Mettemor, og hun har kjøpt den hos Ingrid Riddervold som er med i et kreativt butikk-kollektiv i Trondheim som heter Pryd. Jeg anbefaler bloggen hennes for å se alt det fine hun lager og denne sminkepungen er knallfin!!
Og disse to lysestakene fikk jeg av min gode kollega som en forsinket før-julshilsen i går. Denne kollegaen er også etterhvert blitt en god venninne som jeg setter stor pris på og disse lysene er kjempefine der de står og brenner i vinduet. Jeg fikk også en te, som er kjempegod, er ikke jeg heldig?
Mariskålen fra Ittala byttet jeg til meg, da jeg byttet noen julegaver jeg ikke trengte. Jeg liker ikke å bytte inn gaver, men noen ganger må man, og denne skålen er jeg fornøyd med:-)

Kommentarer

  1. Fine ting! Ønsker meg en Ingrid-pung selv, jeg. ;-)

    Tenk - etter denne jula er jeg den lykkelige eier av ytterligere sju Mariskåler, nå har jeg åtte til sammen. Alle i ulike farger. Gleder meg til å ha venninner på besøk, skal servere is til dem i Marimekko-skålene. :-D

    Klem til min gode venninne

    SvarSlett
  2. Hei.Så mye fint du fikk Kjempe fine ting.Slik ei skål har jeg også.Liker den veldig godt.Ønsker deg en riktig fin start på det nye året.Klem fra Bodil...

    SvarSlett
  3. Så gøy! Så det er du som er Gro da skjønner jeg :-) Arti å se hvor det blir av det jeg selger.
    Godt nyttår!

    SvarSlett
  4. Så innmari fin den sminkepungen var! En slik fikk jeg lyst på!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri