Tesiler og te

Jeg har alltid likt å drikke kaffe og te. Men drikker jeg kaffe sent om kvelden så får jeg ikke sove, derfor drikker jeg heller te da. Og jeg har kjøpt en del tesiler gjennom tiden, og har vel egentlig ikke likt noen av de. Men i helgen kjøpte jeg en tesil hos en tebutikk på Grünerløkka, og det snudde faktisk opp ned på tesmaken!
Denne tesilen skulle visstnok gjøre sitt til at teen skulle smake bedre fordi te-bladene fikk utvide seg i forhold til de klypene jeg har i tekoppen på bildet over. Og hun i butikken sa jeg ville kjenne forskjell på teen med en gang. Og vet dere hva?? Det er sant!! Teen har fått mye er smak og det er en smaksforbedring som jeg ikke trodde var mulig. Så nå tror jeg på reklamen altså: Det enkle er ofte det beste!!

Kommentarer

  1. Ja, veldig viktig å la teen flyte fritt:) Hurra for store tesiler:)

    SvarSlett
  2. Den så genial ut, takk for tipset!! : ) jeg styrer med klyper og er ikke fornøyd. Den du har fått tak i er sikkert mye enklere å rengjøre også : ) Ha ei fortsatt fin uke!

    Klem Hilde

    SvarSlett
  3. Så det du sier er at en te-slave som meg burde gå til innkjøp av en sånn???OK!Nå står den på ønskelista!Ha en super uke!
    Janne

    SvarSlett
  4. Hei!
    En sånn tesil hadde jeg tidligere..., drikker ikke så veldig mye te, selv om jeg syns det er veldig godt med en kopp... :O)

    Så flott med de syv opplysningene om deg, alltid kjekt å bli enda bedre kjent. Høres ut som du er ganske bereist?!! har reist noe jeg også men har aldri vært på backpacking. har du? Men det er jo aldri forsent. Neste år(2011) har jeg veldig lyst til å reise til Australia. har spesilet lyst til å reise i gjennom "outbacken", kanskje fra Darwin til Adelaid, har tenkt å bruke en mnd på denne reisen. Hvor i australia har du vært?

    Ønsker den en fortsatt fin uke! Har lest den Fossum boken, husker den var bra, men jeg liker helt klart Harry Hole bøkene bedre.

    SvarSlett
  5. Hei.Har ikke så mye erfaring med te.Drikker mest kaffe.Te en gang i blant.Får såve uanset hvor sent jeg drikker kaffe jeg.Ha en riktig fin Torsdag.Klem fra Bodil..

    SvarSlett
  6. Så store te-siler er tingen? Siden jeg er glad i å lage te selv (av urter fra hagen) må jeg vel gå til innkjøp av en stor tesil :-)

    Koselig blogg du har :-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri