Mamutt-salg og award

Jeg har vært på mamutt-salg og dette ble bøkene mine, unntatt "Eg elska ho", den kjøpte jeg i Bokklubben til 50 kroner. Midtvinterblod kjøpte jeg siden, jeg fikk bok to i serien til Mons Kallentoft til jul. Og I fjor sommer av Nils Fredrik Dahl kjøpte jeg fordi det var så god en anmeldelse av Stine fra Stines notater. Jeg kjøpte de to av Arto Paasilinna etter at Knirk hadde en god omtale av Harens år.
Også fikk award av Hilde med den fine bloggen Hildes Verden:-) Men jeg synes det er vanskelig å sende awarder videre, for alle fortjener en award! Så ta den opp den som vil.

Kommentarer

  1. Hei.Gratulerer så mye med Awarden.Deg fortjent.Så mange bøker du fikk tak i.Mye fint lesestoff dær.Ha en riktig fin Torsdag.Klem fra Bodil..♥♥

    SvarSlett
  2. Åh, håper du liker boka like godt som meg :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri