OL-håndarbeid

Jeg holder egentlig på med strikking av votter, men jeg holder på med litt hekling også. For nå har jeg vært på besøk hos venninner to kvelder på rad og da er felling av tommel litt innfløkt, så det "sparer" jeg til jeg sitter hjemme alene. Derfor hekler jeg nå en stor bestemor-rute som jeg skal bruke som en slags duk, men det skal jeg blogge om når jeg er ferdig.
Det gikk veldig fort med heklingen i starten, mens nå er rundene lengre og det tar litt tid. Lilla og grått er veldig fint sammen, selv om det ikke er så lett å se fargene på bildene her.

Kommentarer

  1. Hei!
    Fargene synes godt de, og det blir kjempelekkert... :O)

    Fikk du med deg gullet i går kveld? Det var kjempespennende... :O) Jeg har faktisk fått med meg ganske mye om kveldene jeg også, det har vært moro... :O)

    Ønsker deg en strålende weekend!

    SvarSlett
  2. Hei.KJEMPE NYDELIGE FARGER.Er så fint med Lilla og gråt.Nydelig.Skal bli kjekt å se ferdig.Ha en kjempe fin helg.Klem fra Bodil..

    SvarSlett
  3. Heisann..

    Hekling er kjempe gøy.
    Og bestemor-ruter er favoritten min, enkelt og fint..Flott med grått og lilla...

    Ser du har et heksagonteppe på gang du også..
    Evighetsprosjektet mitt, blir sikkert aldri ferdig jeg..

    Kjekt med skitur, det er mye bedre en å gå til fots...

    Ønsker deg en super helg.

    Linda

    SvarSlett
  4. Blir supert det og flotte farger. Forstår godt det med heklingen. Er den beste følgesvennen til OL-sendingene hos meg også.

    SvarSlett
  5. knallfin fargekombinasjon!
    fin lørdag til deg,
    vibeke

    SvarSlett
  6. Lilla ♥

    SV: I fjor sommer kan absolutt anbefales :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri