Fin konsertopplevelse :-)

I går kveld var jeg og ei venninne på Rockefeller og hørte på D'Sound. Dette er ikke et band jeg i utgangspunktet liker, men min venninne synes de er helt fantastiske og lurte på om jeg ville bli med.

Og henne har jeg slept med på Åge Aleksandersen og Sambandet, som hun ikke liker noe særlig. Derfor var det rett og rimelig at jeg ble med henne på denne konserten.

Dørene åpnet ni, og D'Sound kom ut på scenen da klokken var rundt elleve, og fra da var det kjempestemning. Og for en energi på scenen og så forkjellig sangene var, i tillegg til at de har mange hit'er også! Så dette var helt strålende - og jeg håper de kommer med et samlealbum snart!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri