På søndagstur til Ullevålseter

Idag gikk jeg meg en tur til Ullevålseter, som ble en tur på 13 km tur/retur. Følte meg ganske sprek da, men det var godt å komme seg ut i solskinnet etter MGP-nedturen...:-)Ullevålseter kan sees i bakgrunnen, og det krydde med mennesker der i dag. Det var gøy å se, for det var de som trente og de som bare var ute på tur, som var ute og tok en pause der oppe.
"Ein skigard kan'kje vara evig veit du" heter det i sangen, men denne har vart en stund. Den står på på hver side av veien opp til setra.
Tror jeg så tre vann på vei til målet. Og det var noen hunder som likte det veldig godt så jeg. Det må jo bli varmt med pels for dem... :-)

Kommentarer

  1. Ser ut som en deilig tur, så bra at du kom deg ut og har kost deg. Jeg er glad jeg ikke har pels, hehe :-) Ønsker deg en fin uke!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri