Trondheimshelg :-)

I helga var jeg i Trondheim på besøk hos Mettemor. Egentlig pleier jeg å ta en tur om høsten, men denne gangen ble det om våren. Fint det også. Og her sitter jeg foran Nidarosdomen - noen turistbilder må en ta når en er turist :-) Og hjemme hos Mettemor ventet den fine katta hennes, Lina. Den var litt amper tidligere år, både bet meg og freste mot meg, heldigvis gjør den ikke det lenger. Og det til meg som er så glad i katter!!
Og i dag gikk vi en tur i nærområdet der Mettemor bor - i et strålende vår vær. Det var veldig pent i skogen, blant hvitveis, elv og skog :-)

Kommentarer

  1. Oi, hvor er det så fint? Utpå landet eller?

    SvarSlett
  2. Takk for visitten. Det var sååå kjekt! En god nasjonaldag til deg!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri