I am love

I kveld har jeg vært på kino og sett den italienske filmen "I am love".

Filmen starter med en middag midt i jula og farfaren gir sitt firma til sin sønn og sønnesønn. De driver et tekstilfirma. Etter hvert som tiden og filmen går, så rakner firmaet, som noen andre vil kjøpe opp og konen til den nye eieren finner seg en elsker på alder med sønnen. Denne elskeren er i tillegg en av sønnens beste venner.

Det er mye dramatisk musikk og bilder, og mange vakre bilder også av italiensk natur. Og filmen er bra, men ikke så bra at jeg ville ha sett den igjen, den var i mine øyne litt smårar.

Vi var tre venninner på denne filmen. Den ene kjedet seg etter 15 minutter, hun andre syntes den var helt fantastisk og jeg syntes den var grei- Så forskjellig kan vi oppleve en og samme film, og bare det er faktisk litt interessant.

Nå tar jeg høstferie og reiser hjem til Normøre i noen dager :-) God helg!

Kommentarer

  1. Hei.Er inn på bloggen din for å ønske deg en riktig fin helg videre.Klem fra Bodil. Håper neste film faller mere til din smak.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri