Groskros lue av rester

Har et prosjekt om å strikke opp rester, og det er det jeg har hatt som hensikt da jeg satte i gang med denne. Er ikke helt fornøyd - litt for lang og en farge jeg ikke likte. Men har brukt en del restegarn og det er jeg fornøyd med. Rett og vrang borden er strikket i Alaska, det grå mellom fargene i Falk mens de forskjellige fargene er garn fra Nille.
Veldig baggy :-)
Så heklet jeg en liten blomst av de siste restene, måtte ha litt pynt.
Så har jeg brukt denne oppskriften igjen - fra Lille Rosin Quilteri og Strikkeri, til to som ønsket seg baggy luer.

Kommentarer

  1. Tøffe luer... :O)
    Håper du har blitt bedre av forkjølelesen... :O)

    klem

    SvarSlett
  2. Knallfine luer! :D Men modellmannen får ikke vist den til det fulle må jeg si... :D

    Tonje

    SvarSlett
  3. Modellmannen er min beste venn når jeg skal vise frem de fine luene. Jeg kan jo ikke bruke bilder av de som får de uten lov vet du Tonje :-)

    Takk Synnøve Olava, men jeg er ikke blitt bedre, nesa er fremdeles tett..., men det går nok over snart vil jeg tro.

    SvarSlett
  4. Helt enig! Luer er gøy å å strikke.
    Likte veldig godt restegarnslua di!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri