Verdens styggeste sokker?

Er ferdig med sokker, strikket av rester - og de er veldig stygge!Men jeg skulle friske opp kunnskapene om sokke-strikking, fordi det er ei venninne av meg som ville lære seg å strikke det.
Det er ikke ragg-garn som en egentlig skal bruke, men det gjør jo ingenting...
...for jeg får plass til de i støvlettene mine, og da gjør det ingenting om sokkene er stygge heller. For støvlettene er jo fine, og det er langt viktigere enn sokkene som ingen ser :-) Og så er støvlettene varme og ikke glatte på isen - noe som er enda viktigere!!

Kommentarer

  1. Støvlettene er veldig fine, kjære venninne - og sokkene: Jo, de var ... fargerike. Syns du er flink, jeg!

    SvarSlett
  2. Kjempefine støvler, sokkene var jo ikke stykke :)
    Ha en fin kveld, klem.

    SvarSlett
  3. Likte sokkene dine jeg... :O) Likte veldig godt støvlettenen dine også!

    klem

    SvarSlett
  4. Lekre støvletter og vel - fargerike sokker.

    SvarSlett
  5. Jeg synes sokkene var fine jeg også:)

    SvarSlett
  6. Hei.Sokkene ble kjempe fine synes jeg.Nydelige farger.Støvlettene dine riktig fine.Ønsker deg en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  7. Tusen takk, så snille dere er :-D

    SvarSlett
  8. Hvor kjøpte du de støvelettene, og hva kostet de? :D :D Du var syykt pene!!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri