I love your blog - award

Damen bak Anitas blogg har gitt meg denne blog-awarden - og da må jeg jo følge opp :-)
Det følger noen regler med:

* Lenk den som ga deg awarden
* Besvar spørsmålene
* Gi prisen videre til ti bloggere

1) Hvorfor startet du å blogge?
- Satt og surfet en del på blogger høsten 2008 for å lære meg å hekle. Da fikk jeg lyst til å starte en blogg selv også. I tillegg er det en god måte å holde oversikt over håndarbeidsprosjekter jeg har hatt og bøker jeg har lest. Men det var først sent i januar 2009 jeg endelig turte å kaste meg på bølgen.

2) Hvilke blogger følger du?
- Aller mest håndarbeidsblogger og bokblogger.

3) Favoritt makeup-merke?
- Nja, bruker ikke så mye sminke, men skal jeg velge noe så liker jeg godt Clarins

4) Favoritt klesmerke?
- Det er litt hummel og kanari, men liker godt bukser fra Only og enkle topper fra H&M.

5) Ditt må-ha makeup-produkt?
- Lipgloss

6) Favoritt farge?
- Lilla og grønn

7) Parfyme?
- Dolce Gabbana Light Blue

8) Favoritt-film?
- Ingen over og ingen ved siden: "Love Actually"

9) Hvilket land vil du besøke og hvorfor?
- Frankrike og da Paris. Den byen virker som et eventyr å besøke, med alle de fine byggverkene og museet Louvre

10) Still og besvar det siste spørsmålet selv: Vil du noengang skrive ei bok?
- Nei :-)

Og til slutt skal jeg anbefale ti andre blogger - men det er så vanskelig at jeg hopper over det. Det er mange som har awardfrie blogger også.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri