Rock'n roll wolf

Fant dette bildet i på Dagbladets nettavis, for i går var jeg på Trøndelag Teater og så "Rock'n roll wolf". Fikk tilbud av Mettemor om å bli med på dette stykket i romjula, og klarte omsider å takke ja, og det er jeg glad for!!

Musikalen "Med Grimm og Gru" er jo veldig kjent, siden den blir spilt hver eneste jul. Og den har jo så mange fine sanger og aller mest kjent er "Mom is home".

Denne musikalen er oversatt til trøndersk, og tamdyrene er blitt sauer, høner, griser, mens villdyrene er jerv, gaupe og esel. Dette var jo tidvis veldig morsomt, men skuespillerne var veldig bra.

Ingrid Bergstrøm som geita som faller for ulven spilt av Pål Christian Eggen, er veldig bra i sine roller, og ligner utrolig mye på originalen i filmen.


Dette er en musikal jeg håper vil gå for fulle hus i hele vår på Trøndelag Teater, og hadde jeg bodd i Trondheim, så hadde jeg nok hatt lyst til å ta en tur til :-)

Kommentarer

  1. Heldige deg.... :O)
    Hørte faktisk om det på P4 i dag og tenkte at den hadde vært morsom å se... :O)

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  2. Kan tenke meg det var en bra forestilling ❉.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri