Ingrid Riddervold Design - en favoritt :-)

Da jeg var i Trondheim for noen uker siden, måtte jeg bare innom Pryd og handle en av disse fine toalettmappene av Ingrid Riddervold. Er den ikke kul? Jeg synes den kan brukes til toalettmappe, selv om shampo, balsam, bodylotion nok må fraktes i en egen toalettmappe, så kan denne brukes til "fint".
Som dere ser er den ganske romslig.

Og jeg er jo en Ingrid Riddervold Design-fan. Har fått en liten sminkepung til jul, og disse fine kurvene over til bursdagen min av Mettemor.

Og jeg har vært innom Pryd på Mercursenteret og Bakklandet flere ganger, uten å ha møtt designeren selv. Men jeg kommer innom neste gang jeg kommer til Trondheim også.

Kommentarer

  1. Kjempeflotte produkter..., likte veldig godt toalettvesken. Både formen og de fine retrostoffene... :O)

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  2. Veldig friske og fine ting, ble fan jeg også nå;-)

    SvarSlett
  3. Hun lager utrolig mye fint! Herlige farger og mønster. Jeg ønsker meg en av kattepengepungene hennes.

    Ha en fin ny uke ♥

    SvarSlett
  4. Hei Gro!
    Så gøy å se tingene i bruk, kjempestas at du blogger om meg og :-D Håper jeg er på jobb neste gang du kommer på Mercur så vi får hilst :-) Mettemor er nå innom stadig vekk, kjempehyggelig. God påske!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri