Påske på Nordmøre :-)

Nå har jeg kommet til storbyen igjen - etter en kjempefinpåske hjemme på Nordmøre. Og her er noen glimt :-)Lille My har igjen fått kattunge, og faktisk bare en denne gang. Som hun først gjemte blant ved, men kom inn i stua med på Langfredag.
Og den er veldig søt, der den ligger på sauskinn i en kasse.
Og syrinene begynner å blomstre.
Og så begynte sauene omsider å lamme, og det første lammet ble Grønningen. Han fikk en grønn strek på ryggen, for at vi skulle kjenne han igjen, men han er mer glad i menneskene enn mor si, og må nok bli hjemme som kopplam i år.
Og så var den noen som bare la seg ned, uten å bry seg om oss på to føtter :-)
Og innimellom alt, så strikket jeg en hals som jeg ikke vet helt hva jeg skal gjøre med. Heklet en del ruter til bestemor-SWAPEN og leste ut "Utrenskning" som jeg skal skrive om i helgen.

Kommentarer

  1. Så fine bilder - søte kattungen og lille lam.

    SvarSlett
  2. åååååååååh, for en nydelig liten pusekatt... :O)
    Søtt lite lam også, skjønner godt at du har kost deg i påsken. Da jeg var liten var jeg ofte over hos naboen og hjalp til med lammingen..., koselige minner!

    Ønsker deg en fin kommende helg, kos deg i det flotte været!

    klem

    SvarSlett
  3. Hei.Hælle dussen for noen nydelige kattepuser og lam.Søt.For så lyst å være gode med dem.Nydelige.Ja nå spretter det hær på Nordvestlandet.Fortsetter det med det nydelige været vi har nå spretter det fort.Ønsker deg en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri