Blomster :-)

I dag oppdaget jeg at nærsenteret har fått en blomster-butikk, og da kjøpte jeg meg en blomst, noe jeg ellers ALDRI gjør. Men nå er jeg så fornøyd med dette, at jeg skal gjøre det som en tradisjon hver lørdag :-) I dag ble den en tynn, lang vase og en stilk med rosa og hvite roser. Sikkert ikke roser, men noe som ligner, men de er fine :-)
Og så skal jeg ikke ha det som tradisjon å blogge om blomstene jeg kjøper, men jeg var særdeles fornøyd med mitt nye innkjøp at jeg måtte bare dele det :-)

Kommentarer

  1. Jeg liker så godt å kjøpe blomster,eller plukke når det er tid for det - de pynter sånn opp :-)

    Du spurte om Kystdrakten hos meg tidligere - jeg har tilhørighet i Trondheim jeg, men den kan brukes av folk langs hele kysten :-)

    Fortsatt god helg - klem Siv

    SvarSlett
  2. Å kjøpe blomster hver lørdag høres ut som en herlig tradisjon :-) En frisk bukett blomster gjør jo så mye med et rom!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri