Tulipaner :-)

Når en våkner med litt vondt i halsen og er stuptrøtt etter en jobb-tur til Newcastle, da er det hyggelig å kjøpe en blomsterbukett til seg selv. Ble forresten litt inspirert etter at jeg leste "Blomstenes hemmelige språk".Tror ikke det kommer til å strømme på med buketter til meg, selv Valentines dagen er like rundt hjørnet, så da kan en like godt ta saken i egne hender :-)
Selv om det er snø utenfor og minusgrader, så får jeg litt vårfølelse med tulipanene i vinduskarmen.
Hvite, gule, røde og lilla tulipaner i skjønn forening.

Kommentarer

  1. Det var vakre tullipaner! Jeg har også vårfølelse, det er 2 varmegrader i Alta i dag, og det er så deilig! God helg :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Solgunn, jeg skal ligge under dyna for jeg er ikke helt i form... God helg til deg også :-)

      Slett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri