Nattens umusikalske dronning

I går var jeg på Chat Noir og så "Nattens umusikalske dronning". En kollega av meg skulle ha med noen kunder på dette stykket, og den ene av kunden kunne ikke bli med, så derfor var en billett til overs, til meg. Og jeg gledde meg, dette skulle bli gøy, for jeg hadde lest så mye bra om dette stykket. Men for en nedtur!! Hege Schøyen er morsom, og ikke minst utrolig flink til å synge falsk. Jeg har lest at en skal være veldig musikalsk for å synge så falskt. Akkurat det var allikevel ikke nok. Så da teppet gikk ned for pause, så gikk vi ut av teateret. Var glad dette var en billett jeg ikke hadde betalt for selv, for da ville jeg ha følt meg snytt.

Bildet er lånt fra NRK's anmeldelse.

Kommentarer

  1. Hei, Groskro.
    Takk for ærlig og god anmeldelse. Det er ikke alt som er verdt å bruke tid på. Berit

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Berit, nei bruk tiden på noe langt mer fornuftig, det er så mye annet bra som går i Oslo også :-)

      Slett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri