Jack Reacher

Jack Reacher er en annen film jeg har sett i det siste. Denne falt ikke helt i smak, selv om Tom Cruise hadde hovedrollen. Jeg synes han er flink og likte godt blant annet "Jerry Maguire"
Jack Reacher er en romanhelt, noe jeg ikke visste for å være ærlig. Han bli tilkalt av en mann som er anklaget for å ha skutt fem mennesker, tilsynelatende uten grunn. 
Her er det action, biljakt, skyting, slåssing og alt som skal til i en action film. Allikevel dette holdt ikke helt inn. Grei nok, men ikke en film jeg tar frem og ser en gang jeg kjeder meg. Tror kanskje ikke jeg kommer til å se den om den blir vist på TV en gang heller.

Bildene er lånt fra Filmweb.

Kommentarer

  1. Jeg likte denne filmen, synes den var spennende og morsom. Slik jeg liker action filmer:)

    SvarSlett
    Svar
    1. He-he, bra smaken er forskjellig da :)

      Slett
  2. Eg har lest eit par av bøkene, og har blitt mindre og mindre begeistra. Nokså oppskriftsmessige og hovudpersonen blir nokså irriterande i sin uavhengighet etterkvar. Veit ikkje om eg kjem til å sjå filmen, får sjå, det er jo gøy med action.

    SvarSlett
    Svar
    1. Enig i at det er gøy med action, men dette ble litt "ugøy". Denne filmen er basert på bok nummer ni, og du skriver han blir mer og mer uavhengig, og det tror jeg stemmer. Han ryddet opp i alt mulig selv den godeste Jack Reacher, og det ble til slutt litt lite troverdig :)

      Slett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri