PoliTI

Jeg gikk forbi en bokhandel i dag og der sto den, den TIende boken med Harry Hole i hovedrollen :) Jeg kommer ikke til å lese denne før om noen uker, men jeg gleder meg vilt til å lese den, og jeg kommer til å hoppe over alle bloggposter som omtaler boken.
Egentlig var jeg ikke så interessert i å lese disse bøkene om Harry Hole i det hele tatt. Men en jul for mange år siden fikk jeg "Rødstrupe" til jul med Mettemor. Og siden jeg fikk boken av henne så møtte jeg i det minste lese den. Jeg gikk i gang, syntes den var dørgende kjedelig i 50-60 sider, men så skjedde det noe i boken. Det ble helt umulig å legge fra seg boken, og jeg slukte resten på kort tid. Siden den gang har jeg ønsket meg bøkene til jul, eller kjøpt de selv med en gang de kommer ut. 

Og jeg ble glad da jeg hørte det skulle komme enda en bok om Harry Hole, selv om jeg ikke helt skjønner hvordan han overlevde i "Gjenferd", men det finner jeg vel ut i løpet av noen uker.

Kommentarer

  1. Kos deg masse med boken :-) Men forstår ikke at du synes Rødstrupe var kjedelig i starten (he-he). Det er en av mine absolutte Nesbø-favoritter.

    SvarSlett
    Svar
    1. Karete,

      Rødstrupe er min Nesbø-favoritt også, men jeg syntes den var litt kjedelig i starten, for så å bli utrolig bra! :)

      Slett
  2. Selvsagt er tittelen PoliTI. Tiende bok om Harry. Blir kjekt å lese.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det tenkte jeg med det samme jeg så tittelen, tiende bok om Harry Hole, da ble det "ti" i bokens tittel :) Gleder mr stort til å lese boka:

      Slett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri