Samlesing til Bokbloggerprisen

Det er første februar og vi starter samlesingen til Bokblogger-prisen. Her er det mer informasjon om hvordan samlesingen skal foregå. Første bok ut er "Fugl" av Lisa Aisato i Åpen klasse og Silje er den som er ansvarlig for denne boken.
Da jeg fikk vite at denne boken kom på kortlisten, så måtte jeg først google den og så kjøpe den. Denne boken var for meg helt ukjent, men den er veldig fin. Jeg har lest den flere ganger allerede, men jeg må lese den litt mer før jeg skriver om den.
Det er vel først og fremst en barnebok, men teksten er til ettertanke for voksne også. Det jeg allikevel blir mest imponert over er de fine illustrasjonene i boken, og bare de i seg selv er en god grunn til å bla i boken mer enn en gang.

Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri