Samlesing av Slik skal vi velge våre ofre av Bjørn Vatne

I mai er det jeg som har ansvaret for samlesingen av en av de nominerte bøkene til Bokbloggerprisen 2015. Romanen "Slik skal vi velge våre ofre" av Bjørn Vatne ble utgitt på vårparten/forsommeren i fjor, og ble lest av ganske mange bloggere den gangen, men jeg håper at enda flere får lyst til å lese den denne våren.
Bjørn Vatne har skrevet en bok om alenepappaen Kjetil og hans fire-årige datter Ingrid. Han var gift med Aina og levde det lykkelige liv, men kona døde under fødselen og tilbake satt Kjetil med lille Ingrid. De flyttet til Ålesund hvor han begynte i et reklamefirma, mens han på kveld- og nattetid oppdaterte bloggen sin Oppløsningsrepitisjoner hvor han raste mot alt og alle.

Jeg leste som sagt boken for ca ett år siden og den skal leses igjen i år. Jeg er spent på om jeg liker den like godt i år, som jeg gjorde i fjor. På bloggen til Norske Bokbloggere kan du lese om hvordan du kan legge inn link av anmeldelsen din, enten fra i år eller den du skrev i fjor.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri