The Proposal


Jeg har vært på kino og sett en film jeg ikke anbefaler til andre, for dette var ikke verdt pengene sine altså.

Jeg såg The Proposal, som handler om sjefsredaktør (Sandra Bullock) og hennes assistent (Ryan Reynolds). Hun er fra Canada og visumet hennes har gått ut, for å bli i USA så lyver hun og sier at hun er forlovet og skal gifte seg med sin assistent. Denne assistenten hater sin sjef, og det er gjensidig.

Sjefsredaktøren blir med assistenten til familien i Alaska på hans (assistenten) bestemors 90-årsdag for å fortelle om forlovelsen, noe som kom brått på familien som kun har hørt negative ting om denne sjefsredaktøren. Og så begynner komiske ting å skje..., i hvertfall er det vel meningen. Men det ble bare platt.

Skal dere se en god romantisk film med Sandra Bullock, se heller "Mens du sov" eller "Speed 1", for denne var ingen "höjdare". Ryan Reynolds spiller visst i Pizzagjengen, tror han gjør større suksess der...

Og dette kommer fra ei som liker amerikanske komedier altså..., har noen andre sett filmen og syntes den var bra, så vil jeg gjerne høre det. Det kan være noe jeg ikke fikk med meg...

Kommentarer

  1. Hei.Skal ikke gå på denne filmen.Skal man på kino så må det være noe å le til skal det være komisk.Takk for forslag til Romantiske filmer.Det liker jeg.Ha en riktig fin Søndag.Bodil

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri