"Stæsj" på veggene og i vinduet:-)

Ikke så spennende innlegg kanskje, men dette er tre ting som henger enten på veggene eller i vinduet i min leilighet:-) Dette lys-hjertet fikk jeg til jul og har faktisk ikke brukt det så mye, men det er veldig fint når lyset brenner!
Dette åkleet fikk jeg på 30-årsdagen, og er ett mønster som min bestemor har fått oppkalt etter seg. På gårdene hjemme var det mye veving, og hver går hadde på sitt "eget" åkle. Derfor synes jeg er ekstra kjekt og fint å ha dette. Og så er jeg så imponert over dette håndarbeidet!! Forøvrig vevd av kusina til pappa.
Disse to "bildene" er malt av samboeren til min fetter, som forvrig har bloggen Kristins Hus som er på min bloggliste. Anbefaler dere å gå innpå den, den er utrolig fin. Disse hjertene er malt på treplanker, virker enkelt men kreativt og godt "påfunnet" som vi sier hjemme. Litt dårlige bilder, det kom inn en del lys, men allikevel kan dere se hvor fine de er!:-)

Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri