Utfordring :-)

Jeg har blitt utfordret, og det synes jeg er veldig moro. Denne gangen er det StinaBallerina som utfordrer og jeg anbefaler dere til å ta en titt innom den fine bloggen hennes! Utfordingen var å svare på en del spørsmål om meg selv, og her er svarene:

Hva er du opptatt av for tiden? Å få til en gåtur om dagen, siden jeg ikke liker å gå på treningsstudio:-) Og tilegg er det en fin måte å få sett nærområdet også.

Hva har du på deg i dag? Akkurat nå er det dongeribukse og grønn fleece-jakke.

Hva skal du spise til middag? Det er altfor tidlig til at jeg har tenkt på det, finner det ut når jeg er i butikken.

Hva vil du gjerne lære deg? Å forstå alle funksjonene på fotoapparatet! Og kanskje å sy, for det kan jeg ikke i det hele tatt!

Hva hører du på akkuart nå? P4 og sangen «Up where we belong».

Hvordan er ditt favorittvær? Sol, men ikke for varmt.

Hva er ditt mest utfordrende mål akkurat nå? Å bli mer strukturert.

Hva synes du om personen som tagget deg? Hun virker veldig kreativ og flink til det meste. Snekrer settekasse, lager muffins, hekler fine tepper og grytekluter. Og ut fra kommentarene så virker hun veldig hyggelig også.

Hvis du kunne få et hus, ferdig innredet, hvor som helst i verden – hvor skulle det være? I Skagen. Likte ikke været da jeg var der i fjor, men de gule husene likte jeg i tillegg til at det var flatt. I tillegg liker jeg danskenes rolige tempo i forhold til vårt. Ellers har jeg hørt at Toscana er fint, men har aldri vært der.

Hva vil du gjerne ha akkurat nå? Frokost...må tine opp brødskivene først :-)

Hva vil du gjerne bli kvitt? Rotet rundt meg...

Hvis du kunne dra hvor som helst i verden den neste timen, hvor ville du dra? Til Sydney og Darling Harbour og sitte på en fortauscafé og se på alle turistene.

Hvilket språk vil du lære? Spansk

Hva ser du etter i en venn? Humor og ærlighet.

Hvem vil du gjerne møte? Lance Armstrong. Jeg er så og si en sportsidiot, og akkurat han facinerer meg, med hans sykdom og etterpå suksess i Tour de France.


Hva slags musikk liker du? Alt mulig, unntatt danseband, jazz, techno og elektronika.

Hva er favorittplagget i garderoben? Grønn fleecejakke

Hva er drømmejobben? Fotograf.

Har du noen favorittmodeller? Nei.

Hvis du hadde 1000 kroner nå, hva hadde ville du ha brukt dem på? De hadde vel gått med i det store sluket, eller så hadde jeg kjøpt «skoboksen» med alle Sex & Singelliv- DVD'ene.

Beskriv stilen din? Casual.

Hva var det siste motebladet du leste? Vet ikke, var vel noen jeg fikk i fanget sist jeg var hos frisøren.

Den siste CD'en jeg kjøpte? Amy Winhouse «Back to black» og Stevie Wonder «Number ones».

Hva hørte du på da du ble tagget? P4.

Hva vil du akkurat nå? Spise frokosten, for nå har brødskivene tint...:-)

Takk for utfordingen StinaBallerina jeg sender den videre til Mettemor, OlavasVerden og Knirk. Hvis dere har lyst altså.

Kommentarer

  1. Hei du!
    Takk for utfordringen. Skal se om jeg ikke får puttet den inn i virrvarret mitt.

    SvarSlett
  2. Dette var morsom lesing! Og takk for all skryt :-)

    SvarSlett
  3. Morsomt å bli enda bedre kjent med deg :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri