Glimt fra ferien hjemme :-)

Setra hjemme - liten, men veldig hyggelig. Dette bildet er fra i fjor, for været var like bra i år, i hvertfall den dagen jeg kom opp, men det var ingen sauer der i år. Og sauer må det være :-)
På setertaket er det bær :-)
Ved elva på vei ned, med tåke...
Fin utsikt fra selve fjorden, nede i bygda. Faktisk har jeg aldri vært på dette utsiktspunktet, siden det ligger på andre siden av fjorden.

Det ble selvsagt plukket vill bringbær, og mamma lagde rørt syltetøy og fryste ned.
Og så er det noen av lammene som går nede, veldig fine de også. Men lille Emil, svartlammet under har blitt ganske stor..., sist jeg såg han hinket han på tre ben og syntes det var greit å få mat fra flaske og bli løftet på :-)

Kommentarer

  1. For noen herlig bilder! Ser ut som du har kost deg masse på ferie. Alltid godt å komme tilbake til hjemtraktene :)

    Går litt tregt med lesingen for tiden, men det er nok ikke Carlos' feil. Bokanmeldelse kommer når jeg er ferdig med den :) Har hørt 99% positivt om denne boken, tror jeg, sådet lover jo godt :)

    SvarSlett
  2. Hei.Velkommen tilbake fra ferie.Virkelig koslig seter dere har.Fine bilder du har fotografert.Fin fjord du er fra men så har vi jo mange fine fjorder her på Nordmøre.Det bringebærsyltetøyet så godt ut.Fikk lyst på nystekt hjemmebakt brød med syltetøy.Emil var så søt.Ha en riktig fin Tirsdag.Bodil

    SvarSlett
  3. Om noen trodde hest var best ... det er sau det! :-)

    SvarSlett
  4. Mettemor: jeg er helt enig!! :-)

    SvarSlett
  5. Ser ut som du har hatt en fantastisk ferie! Jeg vil også ha blåbær på taket :-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri