Litt bekymret i kulda...:-)

Når tempraturen holder seg stabilt på ca 20 minus i Trondheim, da blir jeg bekymret. Der oppe bor jo Mettemor, og hun trenger selvsagt en lue til disse kalde januardagene, så jeg satte i gang og strikket! Og dette ble resultatet. Den er helt lik lua jeg strikket til min yngste niese, og som jeg blogget i romjula, men dette er altså den tredje jeg har strikket. Lua ble tatt godt i mot der opp i Trøndelag, så nå kan ikke Mettemor klage på at det trekker på øra :-)Og igjen, her er den fine oppskriften.

Kommentarer

  1. kjempestilig!Elsker sånne litt baggy luer(De kler det digre hodet mitt best)
    Ha en flott helg,jeg stikker snart på nattvakt!
    Janne

    SvarSlett
  2. Hihi - den er så fin! Tusen takk. Den er allerede brukt på turen ut i skjulet etter mer ved. ;-) Nå er temperaturen steget litt, da ... fra - 24 i går kveld til - 19!

    Og fargen passet knallgodt til ulljakka - akkurat som du ikke visste det! ;-)

    Snakk om at jeg er heldig som har deg til venninne. Du er best!

    SvarSlett
  3. Hei.Kjempe fin lue.Tusen takk for oppskriften.Ønsker deg en riktig fin helg.Klem fra Bodil..

    SvarSlett
  4. Kjempesøt lue og skjønn farge, heldig venninne du har! : ) Ha ei flott, kreativ og VARM helg! : )

    - Hilde

    SvarSlett
  5. Fint mønster! Så koselig av deg å strikke en lue til henne da :-) Håper du har en flott helg!

    SvarSlett
  6. Mettemor er VELDIG heldig!

    SvarSlett
  7. Hei.
    Tusen takk for fin kommentar hos meg.
    Fin blogg du har også, så jeg titter innom en annen dag også jeg.
    Ha en fin helg.
    Fin-fin lue også...
    Linda..

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri