Glimt fra helgen :-)

I helgen tok jeg og ei venninne båten til København, bare for å komme oss ut på tur. Og det var en kjempefin tur til en fin by og vi spiste og drakk god mat og drikke. Dette var vår frokost på Cafe Norden i Strøget. Veldig mye og god mat :-)
Det var litt kaldt i København også, men knallblå himmel!
Og på båten kjøpte jeg fine røde skinnhansker som jeg er veldig fornøyd med, er de ikke stilige?
Og før vi gikk ombord i båten i Oslo, kunne vi ta med oss et eksemplar av boken-serien "Livets lenker". Denne måtte jeg jo lese, det er lenge siden jeg har lest slike pocket bøker nå. Men boken er lest, anmeldelse følger.

Kommentarer

  1. Åh! Strøget, Strædet, Cafe Norden, Cafe Europa, Tivoli -

    Fin by, og hanskene var helt knall. ;-)

    SvarSlett
  2. Høres ut som en kjempetrivelig tur. København er bare en så flott by.

    SvarSlett
  3. Pene hansker og et stort pent smil :p

    SvarSlett
  4. Hei.Kjempe fine og koselige bilder.Ser ut som du hadde det topp i Kjøpenhavn.Deg fortjent.Ha en kjempe fin Tirsdagskveld.Klem fra Bodil..

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri