torsdag 25. mars 2010

Tøfler til påske

Etter å ha strikket en del vesker og heklet noen luer, begge deler i Eskimo-garn, så har det blitt noen små og store rester til overs. Da tenkte jeg at jeg kunne lage noen tøfler, som jeg kan bruke i påsken, og det var ikke noe prosjekt som tok lang tid heller :-) Oppskriften på disse tøflene fant jeg her i Drops Design. Ikke helt likt, men de er veldig gode.

Og til det andre paret fant jeg oppskriften her. Disse var morsommere å hekle og ble finere også synes jeg :-)
Så da er det bare å ønske alle en God Påske, jeg kommer til å ta en pause i påsken, men er på plass igjen etter påske.

5 kommentarer:

  1. Det var en riktig god ide. Supre disse både som gave og til en selv.

    Ønsker deg en riktig god påske.

    SvarSlett
  2. så kule de var!:)

    ønsker deg en toppers påske,
    klem

    SvarSlett
  3. God påske til deg også! Vi blogges igjen etter påsken :-)

    SvarSlett
  4. Hei!
    Kjempeflotte tøffler! Likte begge parene veldig godt! Ypperlig til restegarn!
    Håper du har hatt en flott påske..., det har jeg! Stille og rolig hjemmepåske på meg i år!

    Klem

    SvarSlett
  5. herlige tøfler:p
    Håper du har hatt en fin påske!:)

    SvarSlett

Løvetemmeren av Camilla Läckberg

Lenge var Camilla Läckberg en stor favoritt hos meg og jeg slukte bøkene om Erica Falk og Patrik Hedström. Løvetemmeren er den niende boke...