søndag 13. juni 2010

Fotball-VM hekling og snart trekning av tøfler

Dette er det jeg holder på mens TV'en står på og jeg hører kommenteringen av fotball-VM. Målene, de få som blir scoret, kommer jo i reprise, så jeg trenger ikke å følge med hele tiden. Er ferdig med en gryteklut nå, som blir ganske stor, og den ligger her "dandert" over tøflene - hvor ett av de skal gis bort.
Her er innlegget hvor du kan melde deg på, men om du skriver at du vil være med i trekningen under dette innlegget, så skal jeg finne ut av det også.
Og nå skal jeg prøve å fikse dette rutenettet, slik at jeg får heklet to like grytekluter... Her har jeg tydeligvis slurvet da jeg heklet rutenettet i fjor sommer.

3 kommentarer:

  1. Synes det var fryktelig mye bråk med fotballVM, alle de trompetene osv..Slitsomt:p

    SvarSlett
  2. Herlig farge på gryteklutene:-) Jeg ser ikke så mye fotball VM ennå, men begynner nok å se når alle innledende kamper er over. Heldigvis har vi to tv'er, så samboer kan se så mye fotball han vil:-)

    SvarSlett
  3. Gleder meg til du har gjennomført trekningen. Har en følelse av at de lilla kommer til å havne i Alta - driver og sender positive tøffelvibber sørover :-)

    SvarSlett

Du er så lys av Tore Renberg

Da har jeg lest "Du er så lys" av Tore Renberg og dette er vel den boken jeg likte minst av de tre som er nominert til Bokblogge...