a-ha - for en konsert!!

I går kveld var jeg på a-ha konserten på Ullevaal Stadion - det var bare fantastisk!! Bildet har jeg lånt fra Aftenposten. Her er Groskro foran scenen noen vel to timer før a-ha kommer utpå. Sto ikke så langt fremme, da får jeg pustevansker, men jeg så godt.
For scenen var stor og skjermene likeså. Så alle bandmedlemmene klart på skjermene hele tiden, så da gjorde det ikke så mye om jeg var langt bak i mengden.
Men selvsagt det er Morten Harket man så oftest, og du verden for en stemme han har. Han må da synge bedre og bedre for hvert år som går, for i går var han strålende.
Dette var min tredje a-ha konsert, den 1.var på Kalvøya og en del av konfirmasjonsgaven fra mine tanter og onkel i Oslo. Det er gøy å se at de er enda bedre i 2010 enn i 1988, og kommer de tilbake på enda en "farvel-turne" så stiller jeg igjen - dette er for bra til å gå glipp av. Les hva VG og Dagbladet skriver også. Men jeg ville ha trillet terningen til en sekser!

Kommentarer

  1. Nå kan jeg angre. :-) Dette høres ut som en stor oplevelse. Og Morten Harket er i tillegg så KJEKK! Sukk!

    SvarSlett
  2. Men a-ha kommer til Lerkendal 4 september, da har du også sjansen :-) Morten Harket er kjekk ja, men han Magne Furuholmen er ikke så borte han heller :-)

    SvarSlett
  3. For en a-ha opplevelse!!!!!!
    Kan ikke forstå hvorfor denne terningen ikke ble trillet til en klokkeklar sekser????
    Var det bare pga at Morten glemte teksten under 2 sanger?Men det er jo også et av hans morsomme kjennetegn:-)
    Lurer på om vg/Dagbladet,dvs de som var annmeldere for konserten i går har en tilbakemelding til meg,eller resten av de nesten 30.000 som var tilstede der i går?
    Hva gjorde utslaget for terningkast 5?
    Mulig de ikke er a-ha fan's?Men så skal de vel holde seg nøytrale også da.

    Uansett hvordan man ser på gårsdagens a-ha konsert uten og være noen a-ha fan selv,så var dette STORT!!!!!!

    SvarSlett
  4. Hei.Så heldig du var.Kjempe flinke a-ha.Jeg får kose meg i steden med min musikk som jeg liker så godt Blues på Bluesfestival på Hell 3-4 September.Gleder meg.Ha en riktig fin Mandag.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  5. Det var nok ganske så flott ja! litt misunnelig kjenner jeg.

    SvarSlett
  6. Da kan jeg glede meg veldig til konserten 11. september på Sør Arena i Kr.sand. :-)

    SvarSlett
  7. Aha kommer til Bergen til helgen. Jeg ser at jeg har mye å glede meg til. Jippi...

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri