Å møte en "med-blogger" :-)

Jeg har lånt bildet fra Wikipedia

Idag har jeg møtt en "med-blogger", nemlig damen bak bloggen Solgunn sitt. Hun kommer fra Alta og er i Oslo på et kritikerseminar på Litteraturhuset. Og i den anledning lurte jeg på om hun ikke hadde tid til en kaffe, og det hadde hun!! Og ikke bare kaffe, hun hadde til til å spise også. Og vi snakket og lo og hadde det veldig hyggelig!!

Det er jo litt rart å treffe noen som du har lest bloggen til, og som du synes virker hyggelig - for det er jo ikke en gitt at praten går lett og knirkefritt for det. Men det gjorde det! Og jeg håper vi treffes igjen - enten det blir Oslo eller Nord-Norge :-)

Takk for en hyggelig ettermiddag! :-)

Kommentarer

  1. Takk i like måde som det så pent heter! Kjempehyggelig ettermiddag og den gode maten, oj oj oj! Ble veldig bra på kritikerseminaret også - jeg er glad jeg tok turen :-)

    SvarSlett
  2. Så hyggelig at dere traff hverandre!!! Ønsker deg en flott septemberdag videre! Klem!

    SvarSlett
  3. Heldige Groskro og Solgunn som fikk møte hverandre!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri