Bye og Rønning redder verden


Jeg har lånt bildet fra Bye & Rønnings hjemmeside, for å fortelle at i går var jeg på showet deres på Aker Brygge.

Sammen med meg på dette showet var to tanter og en onkel av meg. Jeg kjøpte billettene som julegave til dem, da de sier de har alt og ønsker seg ingenting.

Men showet falt i smak skal jeg si dere. For Bye & Rønning de er veldig talentfulle og morsomme. De synger og tuller seg igjennom mange forskjellige numre på 1 1/2 time. De synger om finanskrise, holder 4-stjernes middag, synger "Ambitions" av Donkeyboy som reggey-sang, boyband-sang, danseband-sang og polka blant annet. Og helt på slutten kom Fanthomas for å redde verden også. Et show uten kjedelig nummer, synes jeg.

Og kanskje aller kulest var at de startet med avslutningsnummeret "Show" som norsk tekst på "Glow" Vi i salen måtte reise oss, klappe og gjøre armbevegelsene som Bye og Rønning gjorde. Artig! :-)

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri