onsdag 3. august 2011

Dream yoghurt-is - en favoritt :-)

Dette er min is-favoritt i år, og har spist vel så mye av denne som av soft-is med sjokoladestrø :-)Denne yoghurt-isen er frisk og i tillegg er den sunn..., i hvertfall enn de andre isene, se bare på testen her. Og for meg som ikke er noen is-elsker, jeg tror det kommer av at jeg spiste en to-liter is på under 20 minutter i russetida, har blitt helt hekta.

Men nå reiser jeg hjem til Nordvestlandet og det er meldt alt fra 12-16 grader og regn i neste uke. Så det pakkes med strikking og bøker og satser på at det blir en avslappende ferieuke :-)Derfor blir det litt roligere innpå her noen dager, men jeg kommer sterkt tilbake.

Bildet lånte jeg fra Diplom-Is og håper det er greit.

4 kommentarer:

  1. Oohh is! Den har jeg faktisk ikke smakt, men jeg er glad i yoghurt is - så da regner jeg med at denne er god også :)

    Ha en flott tur til Nordvestlandet :)

    SvarSlett
  2. Smakte en liten bitt igår...men jeg som er Gullpinne kjærring falt den ikke i smak hos :)
    Ha en fin tur, klem.

    SvarSlett
  3. Den er min favoritt i år også! Og Oreo-isen..
    Håper du koser deg på nordvestlandet, selv om det ikke har vært mye vær å skryte av.

    SvarSlett

Løvetemmeren av Camilla Läckberg

Lenge var Camilla Läckberg en stor favoritt hos meg og jeg slukte bøkene om Erica Falk og Patrik Hedström. Løvetemmeren er den niende boke...