fredag 25. november 2011

To barneluer.

To barneluer er strikket og sendt opp til noen søte unger på Hedmarken :-) Jeg begynte med den jeg fant oppskrift på, en Pacman-lue til gutten på bloggen til Majas hobbykrok.
Garnet jeg strikket i var i Freestyle, et veldig mykt og godt garn, og det gikk fort.
Til jenta strikket jeg en i rosa med hjerter. Oppskriften var i utgangspunktet det samme, for jeg la opp samme antall masker, men møsteret ble annerledes og derfor også lengden.
Og luene ble tatt godt i mot og de vil nok varme kalde ører til vinteren :-)

4 kommentarer:

  1. Fineste luene i hele verden, vi er så heldige! (er det blomsterpotter de står på forresten?) :D Klem, Tonje

    SvarSlett
  2. Så hyggelig at dere likte luene, det er stas for meg vet du :-)

    Luene står på en blomstervase, for jeg kunne ikke bruke modellen, den ville ha gjort luene for vid :-)

    Klem

    SvarSlett

Du er så lys av Tore Renberg

Da har jeg lest "Du er så lys" av Tore Renberg og dette er vel den boken jeg likte minst av de tre som er nominert til Bokblogge...